Aquests primers 15 dies de classe, la darrera quinzena de setembre, han estat ben aprofitosos per la biblioteca i el club de lectura.
La biblioteca ha actualitzat el fons amb totes les novetats, que a més de català i castellà, s’estan incorporant llibres en anglès i francès. Ens hem proposat dinamitzar la part de llengües estrangeres de la biblioteca tant amb llibres adaptat com amb algun llibre original assequible.
Els préstecs ja han començat. En portem 21. No podem aspirar a que es mantengui aquest ritme, però confiem que les bones vibracions durin tot l’any.
Per altra banda tots els clubs de lectura ja han començat. Alguns amb el llibre comú (Un monstre em vé a veure, Adam i thomas, Cita a la paret de gel, La casa de l’àngel de la guarda,…Veieu l’apartat del club de lectura de la web) d’altres amb els llibres individuals. Ja veureu quines meravelles en sortiran.
A més dins del club de lectura els de segon dinamitzen l’aparador literari. Ja tenim a punt a punt el del mes d’octubre: Pere Calders. I pel mes de novembre us podem avançar la temàtica: TERROR.
Res més, ara només toca desitjar que el curs vagi amb tantes ganes i energies com aquest inici de curs!